Reklamacje sklepu stacjonarnego
Składamy osobiście w sklepie wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura lub w przypadku zagubienia dowodu zakupu, składamy oświadczenie o dacie i przybliżonej godz. zakupu). W ciągu 14 dni poinformujemy cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Reklamacje sklepu on-line
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź:
- czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie? jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, prosimy o spisanie protokołu u kuriera i odebranie paczki
- prosimy o kontakt z nami w ciągu 24h (dni robocze) pod numerem telefonu: +48692840855 aby ustalić wymianę produktu
- jeśli zamówiony towar nie spełnia twoich oczekiwań, masz 14 dni aby odesłać do nas towar*
- jeśli chcesz wymienić towar na inny? odeślij towar, na druku wymiany uzupełnij na co mamy wymienić*
- twój produkt podczas użytkowania popsuł się? odeślij towar wraz z dowodem zakupi i drukiem reklamacyjnym, po przyjęciu reklamacji w ciągu 14 dni poinformujemy cię o wyniku postępowania reklamacyjnego
*Dotyczny tylko zwrotów produktów z wyłączeniem produktów higienicznych.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@zdrowebuciki.pl lub telefonicznie: +48692840855.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwroty produktów sklepu stacjonarnego
Od dnia 1 kwietnia 2020r. do odwołania nie przyjmujemy zwrotów ani wymian produktu. Prosimy o przemyślane zakupy.
Zamówienia indywidualne realizowane są z max terminem realizacji do 30 dni bez prawa odstąpienia od umowy zg. z regulaminem sklepu.
Zwroty produktów sklepu on-line
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Wyłączone ze zwrotu są produkty higieniczne.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Pamiętaj, jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy
- wciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością)
- jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu
- zwrot należności dokonywany jest niezwłocznie, nie później niż 14 dnia kalendarzowego od daty odstąpienia od umowy (cykliczne daty zwrotów zamieszczone są poniżej)
- jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), ciągu 7 dni roboczych odeślemy ci paczkę
Zwroty należności są cykliczne i wykonywane w następujących dniach:
Data aktualizacji 01.09.2020r. obowiązuje do 31.12.2021r.